Skip to main content

יצירה של משה בתיבה מחומרים שיש בטבע

משה בתיבה מחומרים שיש בטבע

עלילות מוזס והתיבה הרעועה מהבלוג ילדיסקו

לכבוד פסח הוחלט חד משמעית על פעילות הולמת-  מכיוון שמבחינת ליה אין על משה בתיבה ולכן בהיותו הפייבוריט הוא יהיה הנושא. אז ממה נכין לנו משה בתיבה? בהתחלה מיד חשבתי על סירת ניילון ממוחזרת, אבל זו סירה ולא תיבה ולכן נפסל. מה תהיה ה-תיבה עבור הברנש הכריזמטי?  ליד הבית ישנו עץ (שאיני יודעת את שמו) ולו תרמילים/ בלוטים שהמבנה שלהם הזמין הסבה מקצועית - לתיבה. יש לציין שיצא שזוהי תיבה דיי מפוקפקת, אבל אני מקדימה את המאוחר.

ניסינו למצוא עוד "מציאות" של טבע בסביבה שיענו על הצורך, ומצאנו עוד סוג של תרמיל של עץ (צאלון כלשהו?), חלוקי נחל..... וזהו, לא מצאנו עוד משהו משביע רצון. עם השלל שלנו ורצון טוב אפשר להתחיל לעשות משהו טוב.

 

החומרים:

  • תרמילים
  • חלוקי נחל
  • פיסת בד
  • טוש קבוע



מנקים את התרמילים

וכך בעזרת טוש פרמננטי (שיאיר ניסה לשדוד ללא הרף) ליה ציירה את תווי פניו של משה, לאחר מכן מילאנו קערה רחבה במים וניסינו להשיט את הבחור (שוב יאיר מככב: התזת מים והפיכת הקערה). 

 

ובכן, לא הלך לנו. תוך שניה וחצי מוזס שקע אל מצולות היאור, חלוק הנחל כבד מדי בשביל התרמיל. ובכלל למרות המבנה האווירודינמי המבטיח הקליפה "שותה" מים והופכת לחומר גרוע לתיבות תינוק צפות. מזל שאין ביקוש לכאלה דברים יותר. למרות האכזבה, היתה התנסות נחמדה, וליה ממשיכה לטפל במסירות בידידנו כבד הלשון.

מאוחר יותר "גילנו" שאגוז פקאן בקליפתו, יכול להיות משה מתאים יותר לתרמיל מאותו חלוק נחל סורר, המשקל שלו יאה ונאה לתרמיל. אולי עוד נספיק להוכיח שאפשר גם לצוף בפסח.

 

חג שמח!

 

משתתף בספיישל משה בתיבה